Prenovljeni Ford Focus
25. september, 2014
Pri Fordu pravijo, da ne bo nova le maska avtomobila in armaturna plošča, pač pa da bodo dodelani tudi motorji in posodobljena vmesnik, ki poskrbi za informacijsko-zabavne vsebine.
Zato se nikar ne ustavite zgolj pri maski, ki je podedovala nekaj potez drugih (novejših) modelov: predelali so tudi podvozje (tako vzmeti kot tudi blažilnike), električni volanski servo, dodali pametnejšo pomoč pri parkiranju, hkrati s tem pa tudi nadgradili motorje, ki naj bi do 19 odstotkov izboljšali porabo goriva.
Nova sta tudi dva motorja, 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost in 1,5-litrski turbodizelski motor TDCi. Prvi naj bi ponujal 150 oziroma 182 ‘konjev’, kar bo povsem dovolj za zamenjavo 1,6-litrskega stroja, drugi pa bo razvajal s 120 (namesto 2.0 TDCI s 115 ‘konji’) oziroma 150 ‘konji’, če govorimo o zamenjavi za 2.0 TDCi s 140 ‘konji’. V osnovi bodo ponudili šeststopenjske ročne menjalnike, lahko pa si boste omislili tudi samodejni prenos in prestavljanje prek obvolanskih ušes.
Focus bo prvi avtomobil v Evropi, ki bo ponudili sistem SYNC 2. Pod to oznako pri Fordu ponujajo 8-inčni za dotik občutljivi visokoresolucijski zaslon, ki omogoča navigacijo, upravljanje s klimatsko napravo in prostoročno telefoniranje. Poleg tega so ponosni tudi na druge asistenčne sisteme, recimo sistem za samodejno ustavljanje v mestu, dodelan aktivni tempomat (kjer lahko voznik določi poljubno razdaljo do spredaj vozečega vozila), tehnologijo MyKey (pesonalizacija avtomobila) itd.
Vir: Avto – Magazin