Kralj za Kio
19. november, 2014
Verjetno ni treba posebej predstavljati košarkarja z vzdevkom King (Kralj). No, za tiste, ki ga ne poznajo: je eden najboljših košarkarjev zadnjega časa, ki ima tudi dva šampionska prstana lige NBA, je dvakratni dobitnik zlate olimpijske medalje, večkratni najkoristnejši igralec lige, desetkratni udeleženec tekme NBA All-Star in trenutno eden najbolj priljubljenih igralcev v Združenih državah Amerike. V svoji 11-letni karieri je zaslužil več kot 450 milijonov dolarjev, ki jih zapravlja tudi za drage avtomobile. No, ne nujno zgolj drage, saj je poleti preizkusil tudi Kijino največjo in najprestižnejšo limuzino K900 in bil navdušen. Na Twitterju je zapisal: »Naokoli se vozim z mojo Kio K900. Všeč mi je!« Ob tem pa dodal, da se mu zdi K900 zelo tih in odličen avto, gledano v celoti pa boljši kot Audi A8 4.0T, BMW 750i in Lexus LS460. Seveda je treba na takšne izjave gledati kot na marketinško potezo, saj se LeBron s Kio ne vozi zastonj, temveč za to od Korejcev dobi lepe denarje.
LeBron ne bo le ambasador novega avtomobila, temveč bo tudi nastopal v Kijinih oglasih. Nekajmilijonska pogodba je sklanjena za več let, več kot od prodaje modela K900 pa lahko Kia pričakuje od vpliva na ugled znamke. Razmišljanje je preprosto: če je Kia za 60 tisoč dolarjev dobra za LeBrona Jamesa, je tista za 18 tisoč dovolj dobra za povprečnega kupca.
V nekaj mesecih, kolikor se K900 prodaja v ZDA, se je zanj odločilo več kot tisoč kupcev, v istem času pa je BMW serije 5 našel okoli 32 tisoč, Mercedes E pa okoli 43 tisoč kupcev.
Tako kot se za velike limuzine spodobi, je avto opremljen s šest- ali osemvaljnim motorjem in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Zanj je čez lužo treba odšteti približno 60 tisoč dolarjev oziroma okoli 46 tisoč evrov. K900 za zdaj ni na voljo v Evropi.